Механізми захисту прав споживачів фінансових послуг:
а) наявна можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг:
Скарги та заяви споживачів приймаються за адресою:
001042, м. Київ, пров. Новопечерський, буд. 3, корп. 2, прим. 210, телефон: +380443346645*1; електронна адреса: compliance@gmail.com.
У разі звернення споживача із скаргою чи заявою Товариство вживає всіх необхідних заходів для вирішення/врегулювання питання/спору, та про прийняте рішення повідомляє споживача в строки та порядку, передбачені чинним законодавством України.
У випадку неможливості врегулювання спірних питань, споживач фінансових послуг може звернутися до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг за контактною інформацією на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/.
Посилання на Розділ «Захист прав споживачів» на сторінці офіційного Інтернет представництва Національного банку України: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection.
б) гарантійні фонди чи компенсаційні схеми не передбачені.